O Firmie

Blisko 15 lat temu, kiedy powstała firma AJ Food, większość restauratorów nie rozważała nawet korzystania z półgotowych produktów. Jednak już wtedy byliśmy przekonani, że wraz z dynamicznym rozwojem rynku, pojawią się także nowe wyzwania i produkty typu „convenience” staną się odpowiedzią na wiele z nich.

Dziś, przy rosnących kosztach operacyjnych,
gotowe koncepty AJ Food i dostosowane do nich produkty
pozwalają efektywnie rozwijać się na rynku.

Obszary naszej działalności

To przede wszystkim zestawy produktów oraz opakowania do ich serwowania.

Kalkulacje food cost – ułatwiają wybór najlepszych opcji

Dostarczamy też materiałów, służących komunikacji w lokalu – zdjęć, gotowych plakatów

Panierowane produkty z mięsa drobiowego, wieprzowiny i ryb

Wolno gotowana wołowina, burgery wołowe

Produkty mączne i sosy

Jesteśmy po to aby słuchać i wspierać naszych klientów w realizacji ich celów. W zależności od konkretnych potrzeb – dobierzemy odpowiednie rozwiązania, pomożemy je wdrożyć. A potem będziemy gotowi na kolejne wspólne wyzwania!

Wdrażając nasze rozwiązania, można skorzystać z dostępnych materiałów, ale również pracujemy z klientami indywidualnie – dopasowując materiały do konkretnych potrzeb

Wartości AJ Food

Klienci i ich goście

Zadowoleni goście w lokalu to zadowoleni restauratorzy – a to jest dla nas absolutnie kluczowe. Reputacja naszych odbiorców – jest dla nas tak samo ważna jak dla nich samych

Etyka

Stosujemy dobre praktyki biznesowe w relacjach z klientami i dostawcami.Jesteśmy przekonani, że długotrwałe relacje buduje się na zaufaniu, uczciwości i wzajemnym szacunku.I tak działamy

Dążenie do sukcesu

To co nas motywuje - to chęć zwycięstwa. Naszego i naszych klientów. Ale aby wygrywać i osiągać cele trzeba działać z ogromnym zaangażowaniem – a tego nie da się osiągnąć bez wielkiej pasji. Dla nas nie ma niemożliwego

Praca zespołowa

Jesteśmy przekonani, że sukces zależy w dużym stopniu od współpracy i otwartości. Dlatego każdy członek naszego zespołu jest tak samo ważny, dzielimy się naszymi umiejętnościami, wiedzą i doświadczeniem.

Rozwój

Zmieniający się rynek oferuje nam i naszym klientom - ogromną ilość możliwości. Dlatego obserwujemy trendy rynkowe, ciągle tworzymy nowe rozwiązania i inwestujemy w wiedzę naszych pracowników

Historia:

2024
Rozwijamy koncepty bistro. Powstaje oferta dedykowana żywieniu zbiorowemu dzieci i młodzieży
2023
Tworzymy pierwsze kompleksowe rozwiązania do pieców konwekcyjno-mikrofalowych
2022
Nowy partner – Remia, producent sosów
2021
Wprowadzamy do oferty produkty wolno gotowane.
2020
Rozpoczyna działalność sklep konceptowy z opakowaniami Powstaje magazyn i nowe biuro w Lęborku. Działalność rozpoczyna Akademia 37 - nasza profesjonalna kuchnia
2019
Rozpoczynamy współpracę z firmą Congalsa
2014
Nawiązujemy partnerstwo z Farm Frites – mocno przyspieszamy z rozwojem. Wprowadzamy burgery wołowe
2013
Formalizujemy działalność pod obecną nazwą.
2010
W naszej ofercie pojawiają się, kultowe dziś, stripsy z kurczaka.
2009
Tworzymy pierwszy koncept na wynos - „fish & chips